środa, 7 grudnia 2016

jednoporcjowy dyniowy tofurnik z czekoladą


Czasami warto być egoistą...i upiec sobie jednoporcjowy tofurnik! ;) Często robię jednoporcjowe wypieki, a gdy mi posmakują zazwyczaj następnie odtwarzam je w "pełnowymiarowej" wersji. Tym razem przygotowałam tofurnik...jakżeby inaczej - z dynią! ;) A że ostatnio bardzo polubiłam połączenie dyni i czekolady, w takich właśnie smakach stworzyłam ten tofurniczek. Można zjeść go na śniadanie lub deser, albo nawet spakować do lunchboxu i zabrać do szkoły/pracy i w przerwie na posiłek cieszyc się słodkim, pysznym i jesiennym tofurnikiem - cały dla Ciebie! Znaczy...mozesz sie podzielić, ale...po pierwszym kęsie będziesz chciał zachować cały dla siebie! ;) 


sobota, 3 grudnia 2016

czekoladowo-orzechowy krem z awokado i banana (bez cukru)


Na rynku można znaleźć już kilka wegańskich zamienników Nutelli, jednak wiele osób z nich nie korzysta ze względu na kiepski skład, w którym na pierwszym miejscu zazwyczaj znajduje się cukier, a następnie masa utwardzonych tłuszczów. Nie jest coś najlepszego...Mimo wszystko jeśli chodzi o mnie, uważam, że gdy ktoś je takie rzeczy z umiarem to nic nie szkodzi, raz na jakiś czas można pozwolić sobie na taką przyjemność i dlatego też w swojej szafce mam taki wegański krem nugatowy z niegrzecznym składem ;)) Wiem jednak że są osoby, które za nic nie wezmą czegoś takiego do ust i dla nich właśnie przygotowałam ten przepis (znaczy - ten przepis jest dla każdego z Was, ale osoby szukające zdrowego kremu czekoladowego na pewno najbardziej się ucieszą :)). 
W moim kremie czekoladowym nie znajdziecie rafinowanego cukru - źródłem słodyczy są to daktyle i banany. Jako tłuszcz występuje awokado i maslo orzechowe, a czekoladowego smaku nadaje karob i kakao. Samo zdrowie! :) A jaki jest pyszny! Mówię Wam...Musicie spróbować ♥♥♥

niedziela, 27 listopada 2016

hummus dyniowy. czyli odkrycie jesieni!


Znów dyniaaaaaaa! :) Tym razem w wytrawnej odsłonie. W tamtym sezonie niestety nie udało mi się zrobić dyniowego hummusu, jednak w tym roku już nie odpuściłam i jakiś czas temu ukręciłam hummus z dodatkiem dyni. Muszę Wam powiedzieć, to jeden z lepszych jakie jadłam ♥ Dynia idealnie pasuje do ciecierzycy i pasty tahini! Uwielbiam hummus za to, że można stworzyć tyle wersji smakowych tej pasty i każda z nich jest lepsza od poprzedniej! :) Dalej mamy jesień, dalej mamy dynie w sklepach więc nie ma na co czekać tylko trzeba brać się za miksowanie dyniowego hummusu! Uwaga - jest uzależniający ;) Jaki Wasz ulubiony smak hummusu? Robicie hummus z dodatkami, czy może pozostajecie wierni klasycznej wersji? ;)


sobota, 26 listopada 2016

krem czekoladowy z tofu


Krem czekoladowy, który możesz zjeść zarówno na śniadanie, jak i na deser. Istnieje taki?
Tak! I właśnie chcę Wam przedstawić na niego przepis :)
Gdy zaczniecie dzień od miseczki pełnej czekoladowej dobroci, ten dzień na pewno bedzie udany! ;) Krem który dzisiaj Wam przedstawiam sprawdzi się idealnie zarówno jako śniadanie jak i deser, wiec jest bardzo uniwersalny :) W dodatku zawiera same zdrowe składniki, a smakuje wręcz jak mus czekoladowy ♥ Dzięki dużej ilości białka syci na długo! Sam w sobie jest wyśmienity, ale mozecie podać go z dowolnymi dodatkami takimi jak bakalie, posiekana czekolada (czekolady nigdy za wiele!), masło orzechowe czy świeże owoce :) Do jego przygotowania użyłam jogurtu jaglanego o smaku kakaowym od KOKO YOGO, o których pisałam Wam kilka dni temu, jeśli jeszcze nie widzieliście postu - >>KLIK<< 

środa, 23 listopada 2016

wegański haul z iherb (2)


To już drugi raz kiedy zamówiłam paczkę z samych Stanów Zjednoczonych! ;) Jeśli jeszcze nie znacie sklepu internetowego iHerb jak najszybciej zapoznajcie sie z ofertą. Mimo, że jest on tysiące kilometrów stąd, ceny są przystępne, a wysyłka szybka (ok. tydzień). Filmik z drugim już haulem z iHerb jest na moim YouTube'owym kanale! Widzieliście już? Chyba powoli uzależniam się od zakupów na tej stronie :D Jeśli chcecie wiedzieć co zamówiłam tym razem zapraszam Was do obejrzenia :) 
Nie robiliście jeszcze zakupów na iherb? Na zachętę mam dla Was kod rabatowy na $5! ;)
 Przy realizacji zamówienia wystarczy podać kod MGW413

post nie jest sponsorowany ;)


P.S. SUBSKRYBUJ MÓJ KANAŁ 
I BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FILMIKAMI >>KLIK<< 

INSTAGRAM @plantbasedmartyna