poniedziałek, 16 listopada 2015

dyniowo-bananowy pudding chia


Nasiona chia w jesiennej wersji...Dynia powoli znika ze sklepów, więc trzeba się śpieszyć! A ja mam dla Was jeszcze kilka dyniowych przepisów...Mam nadzieję, że zdążę. Bardzo lubię chia za to, że można nadać im dowolny smak, który decyduje o charakterze dania. Tym razem połączyłam dynię z bananem. Polecam Wam ten warzywno-owocowy duet, bo jest zaskakująco dobry :) Pudding chia z tego przepisu bedzie dobry zarówno na śniadanie, jak i na deser, a nawet mozecie wziąć go ze sobą do szkoły / pracy :)








DYNIOWO-BANANOWY PUDDING CHIA
1 porcja śniadaniowa lub 2 deserowe


40g nasion chia
150g puree z dyni (z tego przepisu - klik)
średni dojrzały banan, ok. 100g po obraniu
100-150ml mleka roślinnego

Banana rozgniatamy widelcem, łączymy z puree dyniowym i mlekiem. Następnie dodajemy nasiona chia i dokładnie mieszamy. Wkładamy całość do lodówki na min. 4h, a najlepiej na całą noc. Podajemy z dowolnymi dodatkami. Smacznego! :)


PRZYGOTOWAŁAŚ/EŚ TEN PRZEPIS?
BĘDZIE MI MIŁO, JEŚLI PODZIELISZ SIĘ JEGO ZDJĘCIEM I OPINIA! :)
WYŚLIJ JE NA anytrami@o2.pl
NASTĘPNIE ZDJĘCIE ZOSTANIE OPUBLIKOWANE W SPECJALNEJ GALERII! :)

5 komentarzy:

  1. uwielbiam ten duet, kokos do tego jeszcze <3 a z chia oczywiście wychodzą świetne puddingi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, upoekłam wczoraj jedną z zapasu dyń i już czuję zagrożenie braku :P w ogóle dobry pomysł, żeby wziąć gdzieś chia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chia wykorzystujemy na miliony sposobów i to jest jedno z tych, którego jeszcze nie próbowałyśmy :P To znaczy z dynią tak ale banana nie dodawałyśmy :)

    Zapraszamy przy okazji do wzięcia udziału w naszym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoik pełen zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam puddingi chia

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna