poniedziałek, 21 grudnia 2015

weganski i bezglutenowy calodniowy jadlospis (what i eat in a day) - 2


Wczoraj na mój kanał na YouTube >>KLIK<< dodałam kolejny filmik z serii What I Eat in a Day - czyli przedstawiam Wam mój całodniowy jadłospis + dodatkowo wszystkie wartości odżywcze :)
Zapraszam serdecznie do oglądania - być może coś Was zainspiruje? Będzie mi bardzo miło :) W końcu przez te filmiki chcę pokazać innym jak w rzeczywistości wygląda dieta wegańska. 

Odwiedź mój profil i obejrzyj więcej filmikow o wegańskiej tematyce >>KLIK<<
Zachęcam do subskrybcji kanału jeśli chcesz pierwszy wiedzieć o nowych filmach! :)


oglądajcie w HD! :)


1 komentarz:

  1. Chyba trochę mało wapnia, tłuszczu i ogólnie kalorii... Ale wygląda fajnie!

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna