sobota, 29 października 2016

unboxing paczki z www.biogo.pl


Kilka dni temu dodałam na blog posta o sklepie www.biogo.pl, który mozecie przeczytać TUTAJ jeśli jeszcze go nie widzieliście :) Dzisiaj za to mam dla Was film z unboxingiem paczki, czyli rozpakowaniem jej "na żywo". Jeśli jesteście ciekawi jak to wszystko wyglądało, i jak mój kot postanowił utrudniać mi nagrywanie tego filmu - zapraszam do oglądania :)
I zapraszam również na stronę www.biogo.pl gdzie znajdziecie jeszcze wiecej ciekawych produktów :)


PODOBAŁ CI SIĘ FILM?

6 komentarzy:

  1. Jakie cudowne zakupy! Zwłaszcza zafascynowała mnie ta woda klonowa! Podobno jest strasznie zdrowa, taki naturalny elektrolit, trochę jak woda kokosowa. Koniecznie daj znać jak ją oceniasz ;-) A skoro już mówimy o klonie to nie wiem czy słyszałaś o maple butter - ale to jest naprawdę czad! Generalnie jest to taki gęsty krem, przypominający miękkie masło, zrobiony w 100 % z syropu klonowego poprzez podgrzanie go do odpowiedniej temperatury i dłuuuugie ubijanie. Podobno smakuje jak marzenie i niektórzy jedzą go do gofrów, do owsianki, do naleśników, do nana ice cream. I oczywiście jest 100 % wegański. Chyba muszę się zebrać i niedługo go zrobić, to jakaś magia! Btw uwielbiam twojego bloga,trzymaj tak dalej! Ooo i gratuluję wystawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o maśle klonowym i chętnie bym spróbowała :) Dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Potwierdzam, masło klonowe jest pyszne (: ja miałam kupne.

      Usuń
  2. woda klonowa? wooow.. cóż to za dziwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta woda klonowa kusi nas od niedawna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czekolady od CoCoa i są dostępne wszędzie w Londynie, nawet na lotnisku omomom... idę oglądać filmik i daje suba :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna