niedziela, 27 listopada 2016

hummus dyniowy. czyli odkrycie jesieni!


Znów dyniaaaaaaa! :) Tym razem w wytrawnej odsłonie. W tamtym sezonie niestety nie udało mi się zrobić dyniowego hummusu, jednak w tym roku już nie odpuściłam i jakiś czas temu ukręciłam hummus z dodatkiem dyni. Muszę Wam powiedzieć, to jeden z lepszych jakie jadłam ♥ Dynia idealnie pasuje do ciecierzycy i pasty tahini! Uwielbiam hummus za to, że można stworzyć tyle wersji smakowych tej pasty i każda z nich jest lepsza od poprzedniej! :) Dalej mamy jesień, dalej mamy dynie w sklepach więc nie ma na co czekać tylko trzeba brać się za miksowanie dyniowego hummusu! Uwaga - jest uzależniający ;) Jaki Wasz ulubiony smak hummusu? Robicie hummus z dodatkami, czy może pozostajecie wierni klasycznej wersji? ;)


sobota, 26 listopada 2016

krem czekoladowy z tofu


Krem czekoladowy, który możesz zjeść zarówno na śniadanie, jak i na deser. Istnieje taki?
Tak! I właśnie chcę Wam przedstawić na niego przepis :)
Gdy zaczniecie dzień od miseczki pełnej czekoladowej dobroci, ten dzień na pewno bedzie udany! ;) Krem który dzisiaj Wam przedstawiam sprawdzi się idealnie zarówno jako śniadanie jak i deser, wiec jest bardzo uniwersalny :) W dodatku zawiera same zdrowe składniki, a smakuje wręcz jak mus czekoladowy ♥ Dzięki dużej ilości białka syci na długo! Sam w sobie jest wyśmienity, ale mozecie podać go z dowolnymi dodatkami takimi jak bakalie, posiekana czekolada (czekolady nigdy za wiele!), masło orzechowe czy świeże owoce :) Do jego przygotowania użyłam jogurtu jaglanego o smaku kakaowym od KOKO YOGO, o których pisałam Wam kilka dni temu, jeśli jeszcze nie widzieliście postu - >>KLIK<< 

środa, 23 listopada 2016

wegański haul z iherb (2)


To już drugi raz kiedy zamówiłam paczkę z samych Stanów Zjednoczonych! ;) Jeśli jeszcze nie znacie sklepu internetowego iHerb jak najszybciej zapoznajcie sie z ofertą. Mimo, że jest on tysiące kilometrów stąd, ceny są przystępne, a wysyłka szybka (ok. tydzień). Filmik z drugim już haulem z iHerb jest na moim YouTube'owym kanale! Widzieliście już? Chyba powoli uzależniam się od zakupów na tej stronie :D Jeśli chcecie wiedzieć co zamówiłam tym razem zapraszam Was do obejrzenia :) 
Nie robiliście jeszcze zakupów na iherb? Na zachętę mam dla Was kod rabatowy na $5! ;)
 Przy realizacji zamówienia wystarczy podać kod MGW413

post nie jest sponsorowany ;)


P.S. SUBSKRYBUJ MÓJ KANAŁ 
I BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z FILMIKAMI >>KLIK<< 

wtorek, 22 listopada 2016

niedziela, 20 listopada 2016

dyniowe ciastka z czekoladą, bez glutenu, cukru i tłuszczu


Kolejny dyniowy przepis, tak jak zapowiadałam... ;) I nie ostatni! Będzie ich jeszcze troche w tym sezonie. Ale cóż poradzę, że tak polubiłam dynię? Zwłaszcza na słodko w wypiekach ♥ Tym razem przygotowałam z jej użyciem...ciasteczka! A co jeszcze pasuje do ciasteczek? Oczywiście, że czekolada :) Użyłam przepysznej czekolady "mlecznej" z orzechami laskowymi od iChoc (uwielbiam ich wegańskie czekolady), którą możecie zakupic m.in. na www.biogo.pl. Próbowaliście jakichś? Ja jadłam już białą, nugatową, "mleczną" z orzechami laskowymi i "mleczną" z migdałami i pomarańczą. Każda w 100% kupiła moje (i nie-wegańskich domowników) podniebienie ♥ No ale, nie miało być o czekoladzie, a o ciasteczkach :) Co jeszcze mogę o nich powiedzieć, oprócz tego, ze są niezwykle wciagajace i przepyszne? Jeśli jesteście fanami kruchych ciastek...dzisiaj spróbujcie czegoś innego - gdyż ciasteczka z tego przepisu wychodzą mięciutkie w środku, a z zewnątrz lekko chrupiące. Najlepiej smakują tego samego dnia, a naj najlepiej od razu z piekarnika, ciepłe, jeszcze z rozpuszczajaca się w nich czekoladą...Ohhh ♥

czwartek, 17 listopada 2016

wegański jadłospis - what i eat in a day (9)


Po pierwsze - chciałabym ogłosić, że właśnie minął rok od kiedy utworzyłam kanał na YouTube i zaczęłam dodawać na niego filmy! Cieżko mi uwierzyć, że ten czas tak leci...Przez rok do mojego kanału dołączyło ponad 1200 osób, które go obserwują, za co serdecznie Wam dziekuję, bo to właśnie Wy i Wasze komentarze są dla mnie motywacją, aby dalej prowadzić kanał ♥
Na kanale dawno nie był foodbooka, które bardzo lubicie i o które przez ten czas prosiło mnie sporo osób, wiec z tej okazji mam dla Was nowy filmik, którym jest właśnie What I Eat in a Day, czyli mój całodniowy wegański & bezglutenowy jadłospis :) Mam nadzieję, że Was zainspiruje! :) Zapraszam do oglądania i pamietajcie, że ogladamy w HD! ;) 

P.S. Jeśli jeszcze nie subskrybujesz mojego kanału kliknij TUTAJ i dołącz, aby na bieżąco otrzymywać informacje o nowych filmach! :)


niedziela, 13 listopada 2016

tofurnik zebra dyniowo-karobowy


Uwielbiam tofurniki! Ten, który Wam dzisiaj przedstawiam jest jednym z najlepszych jakie zrobiłam :) Poza tym wygląda również bardzo imponująco! Piękna dyniowo-czekoladowa zebra :) W mojej kuchni dynia dalej króluje! W tym roku jak już wiecie posadziłam kilka rodzajów dyń w ogródku babci i mam ich baaardzo dużo wiec na bierząco przerabiam je na puree i tworzę nowe przepisy :) Mam nadzieję, że jeszcze nie macie dość dyniowego szaleństwa, bo z mojej strony czeka Was jeszcze kilka dyniowych przepisów... :D Dynia bardzo dobrze łączy się z czekoladowymi smakami - jeśli jeszcze nie próbowaliście musicie to zrobić jak najszybciej, serio! ♥ 

P.S. Polecam również przepis na dyniowy tofurnik, który opublikowałam na blogu w poprzednim sezonie - >>KLIK<< :)

sobota, 12 listopada 2016

pieczony pasztet ze słonecznika TO GO, recenzja #4


CO MÓWI PRODUCENT? Zapraszamy w podróż do świata polskich smaków, nieuznajacego masowej produkcji, konserwantów i wzmacniaczy. Staranne i ręcznie wykonane, certyfikowane i w pełni ekologiczne produkty oraz dbałość o każdy szczegół to obietnica prawdziwego bogactwa smaku.



INSTAGRAM @plantbasedmartyna