niedziela, 10 września 2017

pierwszy miesiąc w UK - jak naprawdę było?


Hej! Tak jak już wiecie ostatnio wyjechałam do Wielkiej Brytanii i za około dwa tygodnie rozpoczynam tutaj studia. Udało mi się już w miare poukładać nieco spraw i jestem trochę spokojniejsza, ale na początku wcale nie było łatwo i sporo przeżyłam przez pierwszy miesiąc. Postanowiłam się tym z Wami podzielić ponieważ wiele osób pytało się co tam u mnie, jak sobie radzę itp. Jeśli chcecie wiedzieć jak wygladal mój pierwszy miesiąc w UK zapraszam do obejrzenia filmu :) Przy okazji, jeśli jeszcze nie subskrybujcie mojego kanału na YT serdeczenie do tego zachecam! >>KLIK<<


1 komentarz:

  1. Zazdroszczę, bardzo chciałabym w przyszłości pomieszkać przez jakiś czas w Anglii, jestem ciekawa wegańskich produktów spożywczych, jakie tam można kupić, wybór musi być ogromny :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o tym przepisie?

INSTAGRAM @plantbasedmartyna